11. oktober 2009

ABC i ord og bilder - B

Her har jeg mange ord å velge i, men jeg velger det som står mitt hjerte aller nærmest for tiden - min baby! Min skjønne lille tass må jo få en egen plass her i alfabetet.


Han er nå 4 måneder gammel og mye har skjedd siden han kom til verden. Vi sliter litt med motorikken, og går til fysioterapeut for å få riktig oppfølging og trening - noe som gir stadige resultater. På tirsdag skal vi til kiropraktor for en vurdering der, for det er usikkert om han har noen låsninger eller lignende i skuldre/nakke/rygg.


Stort sett er han en blid og fornøyd tass som elsker oppmerksomhet og å bli sunget for. Han har oppdaget både hender og føtter, og han syns det er storveis å høre sin egen stemme. Høyt og tydelig. Veldig høyt og veldig tydelig. Spesielt når jeg snakker i telefonen.
Han gir også stadig mer respons på menneskene rundt seg, noe storesøster er veldig fornøyd med.


For en uke siden ble tassen døpt, og det ble en flott dag for alle involverte. Kristoffer halvsov gjennom hele gudstjenesten og klaget ikke på noen verdens ting. Verken vann i håret eller orgelspill. Men det ble nok litt kavete for ham på slutten av dagen, for da var han sliten, stakkar...


Men han er jo så ufattelig vakker, den lille babyen min! <3





Ja, det var det jeg hadde på hjertet om bokstaven B i Petunias ABC i ord og bilder :)

3 kommentarer:

  1. B er jo baby!!! En kollega var innom jobben med babyen sin på fredag. Hun er ute i permisjon og titter innom sånn når hun savner oss for mye. Jeg blir helt verpesjuk jeg når jeg holder det lille nurket!
    Nydelig liten gutt du har og det er så flott at dere har fremgang med treningen:)

    SvarSlett
  2. Nydeliger bilder både på B og C. Så flott dåpskjole den lille har på :-)

    SvarSlett
  3. Qehenne: Ja, den har min mor laget :D
    Selve kjolen og lua er strikket, mens beltet er heklet.

    SvarSlett