11. oktober 2009

ABC i ord og bilder

Jeg satt her og leste i bloggen til Siw. Jeg lar meg alltid imponere av alt det flotte hun lager og gjør og får tid til! Og der leste jeg om ABC i ord og bilder, og etter en tur innom Petunia sin blogg, så fant jeg stedet hvor man kan melde seg på ABC'en. Jeg lurte litt på om jeg skulle hive meg på denne runden... Ja, egentlig snublet jeg over ABC'en hos Kriztella for en god stund siden, men da var det midt i alfabetet, så jeg fant ut at jeg skulle vente til en eventuell neste runde. Og så var plutselig neste runde igang, og jeg hadde ikke fått det med meg. Men det er fordi jeg er så sløv og ikke klarer å følge med ;)
Jeg tenkte at jeg skulle ta de bokstavene som allerede har vært (A, B og C) her helt for meg selv, og så blir jeg med fra D. Kanskje. Hvis jeg husker det.


Uansett har jeg planer om - fra Uke 1/2010- å beskrive hver uke i bilder. Helt uten noen form for system. Bare litt om hva jeg opplever fra uke til uke. Kanskje det gjør at jeg får både foto- og scrappelysten mer tilbake?



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar